fredag 14 januari 2011

Fredag och let´s Dance :)

Äntligen är det fredag som jag har längtat hela veckan :)

Imorgon ska vi sova läääänge hela familjen (hoppas jag).
Det behöver vi.

Förkyldningen blev det inget med, jag var väl trött antar jag och stressad. Feber hade jag iaf i tisdags.

Fick mina två böcker igår som jag väntat på..det var min kära mor som gav mig dom.

En bok om LCHF-husmanskost av Anna Hallén och en bok om betong.
Det ska bli lchf mat hela tiden nu med start på måndag...och självklart ska familjen oxå äta det så vi får se vad dom tycker om den nya GODA maten....för det är supergoda recept i boken...
Jag har egentligen redan börjat tjuvstartat med lchf sen igår, men det är inte supersträngt då jag inte hunnit storhandla än...
Ska försöka åka iväg ikväll och handla lite!

Ikväll är det let´s dance igen...hihi det måste man ju titta på.
Ja gillar Bagge jättemycket...hann tyvärr inte titta på alla danser förra veckan för vi hade hyrt film.

Men ikväll ska jag titta :)
Anders Bagge och Cecilia Ehrling Foto: Andreas Kock/TV4

Cecilia är ju en sån otroligt duktig dansare och lärare!!!
Den där Bagge kan gå långt....:)

Trevlig kväll alla. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar