måndag 14 mars 2011

Vilken härlig helg!!! Perfekt....:0)

Jaha måndag igen....
vart en jättemysig och lugn helg!
Go mat och lite presentöppning och besök i fredags =) och hela lördagen vart det fikagäster och lite mera presentöppning, hihi :0)

Ja känner mig superfirad!!!  Och fina presenter fick jag oxå :)
De här fina gummistövlarna fick jag av min
sambo =0)
Jag blev överlycklig, de är så fina.
Och ja har länge velat ha ett par blommiga och med
snörning!!!

Sen fick jag en cd-skiva med september, en prinsesstårta och
en bukett med röda rosor :)

Nu ska jag slänga i mig lite mat innan jag ska
hämta mina små trollungar =0)

Kram och hej!!!

2 kommentarer:

  1. Läckra! Själv har jag ett par knallröda, men har siktat in mig på ett par gråa med rosa snören som också är väääldigt fina! Tur att man bor på landet, då kanske det är okej att ha många par gummistövlar! :-)

    SvaraRadera
  2. Superläckra stövlar, helt i min stil.
    Tack för i lördags.
    Kram

    SvaraRadera