onsdag 17 augusti 2011

Onsdag...och solen skiner!!

Härligt väder vi fick idag :)

Är i full gång och städar och fejjar!! Tänkte ta en sväng om men skurmoppen på nedre plan idag...det är fullt behövligt !!

I Em får vi finbesök av Max 2 dagiskompisar och deras mamma :) Trevligt med lite besök när man bara är hemma.

Börjar känna mig rätt less på att gå hemma nu, vill hitta ett jobb NU!!!!
Har sökt och sökt men verkar inte få nå napp...man blir rätt deprimerad efter ett tag...

Meeen men,,min tid kommer väl snart hoppas jag.

Nu bjuder ja på bilder på min underbara brudbukett :) och tärnbuketten!!

Tärnbuketten!!

Och min underbara....

ja fullkomligt älskar rosa pioner :)


Och min ring!!
Slät silverring med en liiiiten rosa sten...


Organsabanden gjorde ett stort lyft på buketten...
Den blev såå pampig :)


Hoppas ni får en jättemysig dag!!

Kram//
Fru Carlsson





1 kommentar:

  1. Åhhhhh,vad fin bukett.Jag ville ha pioner när jag gifte mig,men det gick inte att få tag på då....skit,men jag fick rosor som faktiskt såg ut som pioner,jättesöta.Kram Ulrika

    SvaraRadera