tisdag 13 augusti 2013

Vattenlös dag :/

Trött i morse när jag vaknade. Har senaste tiden sovit oroligt och drömt marddrömmar :/

Vet inte om jag är orolig eller stressad för nått men sover konstigt gör jag. Får hoppas att kvällspromenaden gör så jag sover bättre ikväll :D

Idag har jag hämtat blommor och hållit på lite i min blombod, bara älskar mitt yrke :) 

Och idag har projekt fjärrvärme fortsatt. Nu håller dom äntligen å kopplar in rören där i källaren så förhoppningsvis är det klart snart! :)

Dock hade jag inte något vatten under några timmar så detta fick bli min lunch :)

Är ju förvisso väldigt gott :)
Men hade gärna haft ett ägg till så jag blev liite mättare....

Och eftersom jag blev så kaffesugen så gick jag och hälsade på en vän
i hennes klädbutik!

Passade även på att hjälpa henne med ommöblering i butiken! :) 
Jag gillar sånt, det är kul!

God kväll alla rara!

Nu ska jag förbereda pojkarna små inför sängen, upp tidigt i morrn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar