måndag 17 februari 2014

God morgon....

Oj vad dagarna och veckorna rusar iväg!

Mitten på februari redan och det var alldeles för länge sedan jag bloggade. Har helt enkelt varit ur gängorna de senaste veckorna och då har lusten inte infunnit sig :/

Dock uppdaterar jag bilder på Instagram dagligen så följ mig gärna där vore kul att hitta till dig å ;)
Man får så mycket inspiration på Instagram lööööv it! :D
Ni hittar mig under namnet @glamourmorsan

Måndag igen och dags för en ny jobbarvecka. Vabbade hela förra veckan så det känns skönt att vara tillbaka på jobbet :)

I fredags var det ju som bekant alla <3 dag.="" p="">
Vi brukar inte fira det så mkt kanske lite extra gott!
Så det fick bli en smaskig plocktallrik.

Älskar plocktallrikar!
Barnen älskar det med, då får de plocka lite av vad de vill ha
och det blir lite roligare att äta :D

Igår stekte vi korv och ägg till middag och som tillbehör till 
gjorde jag stuvadvitkål :)

Finns det nå godare?

Så nu rusar tiden dags att fara på jobb!

Önskar er en härlig dag :)

Kram Madelene



1 kommentar: