måndag 20 september 2010

Skolstart idag och en klump i magen :(

Valet igår....KATASTROF.....att så många i svergie röstade in svergiedemokraterna in i riksdagen är helt sjukt!!!!

För övrigt så har jag en klump i magen över att den stora flintskalliga får regera i 4år till.....!

Själv hoppas jag nu på ett arbete efter skolan, fort som attan så jag slipper leva på minimum och jag ber till gudarna att våra familjer/släktingar/vänner får hålla sig friska så de slipper lida.....

Meeeeen....ja ska inte gå in på det mer nu.....gjort är gjort och vi får hoppas på det bästa....omval kanske??!

Idag börjar skolan igen efter 4 veckors praktik :) Det ska bli sååå jättekul!!!!

Denna vecka blir det att plugga krukväxtnamn och skötsel för hela slanten, nästa vecka är det prov.
Sen skall det även planeras för Daniels 30årsfest på lördag....det kommer bli kanon. Hoppas bara allt ordnar sig med barnvakt sen.....annars får vi tänka om lite.....jag vill gärna inte ha en stor fest här hemma när barnen är hemma....!

Nu skall det pimplas kaffe så man vaknar till lite!!!

Ha en trevlig dag alla kära vänner....KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar