fredag 1 april 2011

Fredag och läkarsamtal....

Godmorgon!!!

Blev hemma idag från jobbe. Ska ringa läkarn snart ang min handled, jag misstänker karpaltunnelsyndrom....
Har haft det från och till i flera år. Men nu när jag jobbar som jag gör är det olidligt!

Måste ta en paus mellan mopptagen när jag skurar golven, rätt som det är börjar det värka och sticka i handen...jag domnar av i fingrarna...värst är nätterna! Ja kan vakna flera ggr under natten av att ja får panik och känner inte handen, den är helt bortdomnad, känns 10 ggr större än vad den är. Efteråt kommer en ilande och nästan brännande smärta i handen och en bit upp på armen...så droppen var i morse nu...

Det är så att man nästan vill hugga av armen....ringde till läkarn tidigare i veckan och fick tid den 14 april tidigast.
Men jag skulle höra av mig om jag vart sämre...för att boka in en akuttid istället...
Så nu är min förhoppning att ja kan komma dit idag...

Nu får ni alla hålla tummarna för mig oxå :)
Igår skickade jag in en ansökan som florist inne i stan!!! Hoppas hoppas...de ville ju ha några års erfarenhet som alla andra arbetsgivare, men jag testade att skicka in endå. Man kan ju inte få annat än ett nej!

Det är en jättemysig blomsterbutik så jag hoppas verkligen, tror jag skulle trivas där :0)

Idag är det fredag hörni...så skönt!
Men vädret kan man ju diskutera :0( I går var det riktigt fint vårväder och idag snö på backen, suck!!!

Nå ja! Nu ska jag sätta mig i soffan under en filt och njuta av en kopp gott kaffe :0)
Ja kan tipsa om en ny kaffesort som Gevalia har kommit ut med " African night" en blå förpackning, mörkrost, och sååå god! Men det är om man gillar starkt kaffe så!

Trevlig fredag kära vänner!

Kram kram

Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar