söndag 10 april 2011

Söndag och det har varit en fin helg :)

Jaha så var det söndag igen :(
Tycker veckan gick fort och helgen ännu fortare. Men vi har fått mkt gjort och det är skönt!

I går var Daniel och pappa till återbruket med en massa renoveringsskit som vi inte han få bort innan snön kom i höstas. Men nu är det borta och det är såå skönt. Altanen blev städad så nu är den redo för sommaren :0)

Idag gjorde vi rent bilden och städade i huset, så jag tycker det vart en riktigt skön helg med mkt gjort!!!!
Dock känner jag nu att jag ville ha en dag till så man kunde bara få vara och inte tänka på några måsten som måste göras....men vi får spara det till nästa helg!!

Barnen är ute och leker med grannpojken. Det har varit en så fin och solig helg! Men blåst har det gjort, lite synd annars hade det nog varit väldigt varmt!!!

Nu ska jag sätta mig och njuta av en kopp gott kaffe och kika om jag hitta några bröllopsskor :)
De jag beställde hem från Haléns måste ja skicka tillbaka.
Passade inte alls och de var helt fel färg än vad som var på bilden :(

Tack och hej. Trevlig söndag på er..

Kram Madde
Tycker dessa från brandos.se är såå snygga!
Men brudskor är det kanske inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar