onsdag 15 maj 2013

Här har ni en stressad och aningen tankspridd tjej :)

Oj vad dagarna rullar på och det känns som jag har såå mkt att göra fast jag inte jobbar full tid längre!

OJ, och vad har hänt sen sist jag skrev? Jo jag har visst gått och blivit med företag ;)

Jag har inte velat skriva något här förrens allt blev klart. Å i tisdags förra veckan så öppnade jag upp portarna för min internetbaserade blomsterbutik! :)

Ni kan gå in här och kika om ni vill :) rosapion.se

Har i flera år drömt att få öppna eget och efter att jag gick floristutbildningen 2010 så har det bara känts så rätt att förverkliga min dröm :)

Så vi får väl se vart denna resa tar mig. Jag tycker man måste våga lite här i livet, jag känner inte för att blicka tillbaka när jag är 80år och känna ånger varför jag inte testade och vågade göra mera. Jag är nu 27år och har VÄLDIGT många år att bygga upp min dröm på :)

Så jag har gått ner i tid med städjobbet och det känns skönt för både kropp och själ!

Nu på förmiddagen så tog jag en löptur i det fina vädret, känns skönt att rensa tankar på det sättet. Har blivit alldeles för lite motion och dålig mat den senaste månaden. Men nu är det nya pigga tag som gäller. Började om i måndags med en löptur med syster på björnön, 5km med 3 mördarbackar. Tanken var att jag skulle testa min uthållighet, om jag pallade att springa 5km. Och det grejade jag och jag är så stolt!

Nästa vecka är det dax för Vårruset, så jag kände ju att det var lite dax att fixa igång flåset igen ;P

Hoppas ni får en fantastisk dag kära vänner!

Kram Madelene

                                               Vart 3km löpning idag och 2,5km powerWalk :)

                                                  Jag och syrran efter 5km löp i måndags :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar