söndag 26 maj 2013

Söndag och morsdag :)

Hejsan!
Hoppas ni haft en fin vecka. Det har jag :)

Veckan har både innehållit träning och blommor, härlig!

Jag har haft 2 möten med brudar som beställde blommor till deras bröllop. Jag njuter i fulla drag av mina arbetsuppgifter :) Så kul att få inspirera och vara kreativ med blommor!

I onsdags var det dags för VårRuset! Det var jag , min syster och hennes bonusdotter som sprang.
Är så stolt, andra gången jag sprang 5 Km och vi sprang på 35Min, för mig är det en kanontid :)

Jag och Syrran innan VårRuset!

Laddade :)

Och där var 5Km gjorda :)

Nu laddar vi för LCHF-Loppet som går av stapeln i augusti ;)

Hoppas ni haft en mysig morsdag. Själv har jag tillbringat den med mina barn hos 
mormor, vi har solat, grillat och spelat kubb. Har varit en helmysig dag :)

Denna fina bukett fick hon av mig idag!


Önskar er en fortsatt mysig söndag och en bra start på den nya veckan!
Kram Madde




1 kommentar:

  1. Tack det var en jättemysig morsdag. Tack för den fina buketten du hade gjort. Ser fram emot näst besök.
    Kram Mamma

    SvaraRadera