onsdag 1 januari 2014

1 januari och BBC2014

1 januari härligt tycker jag. Börja ett nytt år ett helt nytt oskrivet år. Vi kan forma det HUR vi vill!
Känslan i kroppen är lättnad, jag gillar mys vid jul och med allt vad det hör till men nyårsdagen måste vara den bästa....mer energi liksom!

Idag tog jag mig i kragen och gick en powerwalk på 45min, superskönt! Hemma gjorde jag min 50 Burpees som är med i syrrans utmaning hon har på sin blogg :) OJ, vad jag lär ha träningsvärk imorgon ;P

Men härligt var det att komma ut :)

NU är det bokat!!! Ååååå vad jag längtar....

Den 15 mars ska jag och syrran åka till stockholm för att gå på
träningseventet Blogger Boot Camp 2014

Shit vilket program de gjort i år, var jättesvårt att välja...
STOR förväntansfullhet hos mig nu och liite pirr i magen!

Ska ni gå?


Vill att det ska bli mars NU!!!

Hoppas vi ses där!




1 kommentar: