måndag 6 januari 2014

Måndag och snart dax för jobb igen!

Hej alla godingar!

Måndag fm och jag har intagit en skål med äggröra och bacon och 2 koppar kaffe. Bra start på dagen helt enkelt ;)

Idag ska jag som vanligt ut i det trista vädret en sväng. Hade planer på att springa en vända men jag känner av min ena fot, vet inte vad det är överansträngning eller så. Får bli en promenad istället alltid något!
För jag har ju lovat mig själv att gå ut minst 30-40 min varje dag och det ska jag hålla....

Senare ska jag väl ta tag och röja undan allt vad julen heter, börjar ledsna nu faktiskt. Nä nu vill vi ha vår!


Vad gör ni en dag som denna? Jobbar ni eller är ni också lediga?

Jag börjar jobba imorgon och det ska faktiskt bli skönt att få in rutinerna igen, pojkarna börjar skolan på onsdag så de får en dag extra :)

Önskar er en trevlig måndag :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar