torsdag 13 maj 2010

Nu är det helg!!!



Härligt med långhelg nu=0)
Synd att solen inte är framme, väldigt mulet idag. Det var ju så fint och varmt igår!

Igår på praktiken fick jag bl a göra några solitärer.
Det var så kul när det var in en kille och skulle köpa en sån som JAG har gjort=0)
Kanske det blir nått av mig endå, haha!

Igår var Daniel ute och klippte gräset för första gången för i år, det luktar så gott med nyklippt gräs!



I söndags var vi och hälsade på Hanna och Niklas.
Fick träffa deras lilla nykommling=0)
Lilla  Emil, var så söt så!


Här sitter Daniel med lilla Emil i famnen!

Nu ska jag ta och gå och umgås med mina barn.
Skönt med en sån lång helg att umgås med alla nära och kära.

Tänkte att vi skulle få in en visit på Åsby trädgårds, minizoo oxå i helgen.
Vi hoppas på sol då=0)

Trevlig torsdag!

Kram Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar