söndag 2 maj 2010

Veckan som gått...!

Redan söndagkväll, vad veckan har gått fort=0)

I veckan har vi gjort begravningsdekorationer, höga och låga. Valfria buketter och även mor och barnbukett.

Har kommit fram till att gerbera och germini är min favoritblomma, jag använder nästan alltid de i mina dekorationer.
När vi gjorde låg begravningsdekoration så använde jag mig av gula germini.

Det är en droppformad låg modell jag gjorde. Var lite bökigt med att få till den, men blev nöjd till slut!

Här är den höga begravningsdekorationen, här valde jag liljor.



 En luftig bukett med vita rosor och rosa germini=0)


Här är mor och barnbuketten!

De var roliga att göra=0)


I dag har jag haft Lingon & Blåbär-party här hemma.
Min kompis Sandra kom hit och visade helt underbara barn och vuxenkläder.
Det slutade med att jag köpte en klänning och ett par leggings=0)

Härlig dag det varit, soligt och fint!

Nu ska jag gå och se på tv.

Trevlig kväll!

Kram Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar