torsdag 20 maj 2010

Sol, humlor och bin...härliga sommartider nu!

La mig tidigt igår, men likt förbannat så vaknade jag jättetrött i morse, suck!
Tror det är kudden, känner mig stel och ömm i nacken när jag vaknar. Kanske ska ta och köpa mig en ny kudde, har sett att det finns såna där kuddar som är en fördjupning i som ska forma huvudet och hålla ryggraden rak när man sover.
Är det nån som har ett tips på nå bra ergonomisk kudde så får ni gärna tipsa mig=0)

I går var Neo till BVC på 5,5års kontroll. Det blev vägning, mätning och fick även rita en teckning.
Han ritade en jättefin bil och husvagn=0) Han är så duktig min pojk på att rita, han har en sån fantasi!
På 5,5årskontrollen får de även en vaccinationspruta, för mässling, påssjuka och polio(tror jag det var).
Det gick jättebra, han var så duktig så!
Efter det besöket gick vi till dagis. Jag skulle ha utvecklingssamtal en timme senare så jag stanna kvar där tills det var dax.

Nu ska jag fixa lite grejer innan tåget åker=)

Trevlig torsdag!!

Kram Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar