onsdag 19 juni 2013

Hej och hå....nu kämpar vi på! ;)

Onsdag v.25 är vi på nu....som jag skrev sist så går dagarna och veckorna alldeles för fort ibland.
Men nu börjar jag min semetser i 3 veckor snart ;) Ska bli sååå härligt med lata dagar, inga måsten.

Vi brukar alltid åka runt till släkt och vänner under semestern, upp i norr och ner i skåne vart det förra sommarn på 2 veckor.sen hade jag inga mera semetserdagar när vi kom hem. Kände att det inte var någon semetser att flänga runt sådär!

I år har vi sagt att vi håller oss på hemmaplan. Slappar och fixar i trädgården. Vi ska göra lite småutflyckter till kålmorden och en önskan är att besöka tom tit´s, där har jag inte varit sen jag var liten vore kul att åka dit :)

Så vi tar dagarna som de kommer med andra ord!

Sen är jag ju egen företagare nu och känner inte för att "stäng butiken" under nån vecka utan jag levererar alla beställningar endå!

Vad ska ni göra i sommar?

Idag ska jag göra midsommarkransar till en mor och dotter som ska levereras  vid lunch!

Ha en bra dag alla. Kram

Här är en dkoration jag fick beställning på i fredags.
En som fyllde 60år!

Blå Iris, Nejlikor i lime och vita vironica.
Jag satte dit några blåa små pärlor i nejlikona och 
gröna pinnar. I botten för att täcka stickmassan
la  jag i vit marmorkross!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar