tisdag 4 juni 2013

Trött tröttare tröttast...

OJ, vad trött jag är idag! Känner mig inte riktigt utvilad trots att jag sov 30 min längre i morse.

Mycket planering och funderingar i huvudet så det är väl inte så konstigt att man inte sover som man ska.

Sen är det mycket nu med blomboden vi målar och fixar till och i morgon kommer både jord och grävskopa så det blir grävande torsdag och plantering av häck på fredag.

Men fint blir det och det kommer väl en tid med mindre stress!

Känns faktiskt skönt att sommaren och lovet kommer nu, inga läxor som ska göras och barn som MÅSTE somna i tid. Maten kan man äta senare och lite lättare tillagade måltider!

Vi får ju hoppas på en fin och solig sommar i år!

Nä nu skulle jag vilja lägga mig i denna....

Men det får vänta...

Nu ska det fixas med blomsterbud ;)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!

/ Madelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar