tisdag 11 juni 2013

Semesternedräkning börjar NU.....

Hej alla glada!
V 24 redan och nu börjar nedräkningen för semestern :) V.26-28 ska bli sååå härligt att få sovmorgon!
Kan behövas efter all slit den senaste veckan....
Oj oj vilken vecka det var förra veckan, helt slut! Tungt jobb på trädgården,men fint blir det.
Vi grävde ut och planterade häck runt huset i torsdags och fredags och körde 9 kubik jord på skottkärra.
Och med VI menar jag JAG! Danne skötte grävskopan för den behärskade jag ju inte, så det föll naturligt på min lott att köra jord. Kan säga att den verken på fredag jag hade.....HELT slut och mörbultad!

MEN nu är det gjort och planterna är nere och hittills lever dom ;P De säger ju att en viss procent av planterna kan dö...men vi fick några över så vi har att ersätta med om oturen är framme!

Men liguster ska vara väldigt lättskötta och bra att ha att göra med så vi får hoppas på att vi har turen med oss och att det blir en stor och fin häck tillslut :)

Här är resultatet av grävningen :)

Danne hade kul iaf ;)
Vad är det med killar och maskiner? 


Nu ska jag fara iväg med min minsta grabb och kolla synen. Får se om det blir nå 
nya glasögon för lillgrabben eller om han inte behöver ha dom längre!

Trevlig dag önskar jag er. Kram Madelene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar