söndag 14 juli 2013

Sommaren är kort.....

....nja sommarn har vi ju iaf halva kvar av, men min semester lider mot sitt slut :(

På måndag börjar jag jobba som "anställd" igen (företagare är jag ju jämt ;).

Känns både bra och dåligt, har verkligen njutit av dessa 3 veckor. Så lungt och skönt det har varit!
Dock har både det ena och det andra blivit både för mkt och för lite av ;P Men jag siktar in mig på en nystart imorgon måndag!
Jag håller er uppdaterade ;)  Ikväll åker måttbandet fram och nya mått ska tas (de gamla har försvunnit) Så imorgon börjar en ny fortsättning på mitt LCHF-liv :D

Jag behöver ALL peppning jag kan få. Så snälla ni som läser, kom med förslag på olika bloggar som är tränings och LCHF-inspirerat!!

Här kommer lite bilder från de senaste 3 veckorna...

Träning har det blivit, dock inte så mkt som jag borde :(
Mest powerwalk!

Gillar mina nikebrallor och shorts :)

Syrran kom över till mig och visade övningar med 
skivstång och plattor. 
Kan säga att mina ben ville inte gå dan efter ;P
(bild lånad från syrrans blogg)

Syrran bjöd mig på restaurang en kväll!
Så mysigt och gott :)

Första gången jag åt lamm, mmmm säger jag bara.
Inte alls tort och trist som jag trott. 
Det var oerhört mört och saftigt!
Vi var på Grekiska kolgrillsbaren i västerås, rekomenderas!

Så här glad blir man när man blir bjuden på mat :P

Efter maten gick vi ner på Cityfestivalen där Darin och The Sounds
spelade på kvällen!
(ursäkta dålig bildkvalité)

Ganska fint väder har vi haft de här veckorna...
Platsen i hängmattan har oftast blivit min ;D
Under min ledighet så har jag självklart jobbat med mina blommor...
Här är en av blomleveranserna :)

Även brudbuketter har gjorts :)
Å firat 2års bröllopsdag gjorde vi den 2:a juli.
Tänk vad åren går fort!

Den 24:e september har vi varit ett par i 10 år!!!
Jag funderar och planerar på något kul för att fira...vi får se vad det blir...

Hoppas ni får en härlig dag, det ska jag ha...njuta av min sista semesterdag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar