måndag 21 juni 2010

Förkylning och nytt jobb...!

En solig måndag förmiddag och jag sitter inne och fryser.

Vart förkyld i slutet på förra veckan när vi var på Ikea och dekorerade bord med de andra från klassen.
Trots genomförkyld så åkte jag dit, ville ju inget missa.

Vi hade fått erbjudan från Ikea att komma och utsmycka ett bord med div blomsterprakt.
Temat var bröllop och skulle i gå i deras reklamkampanjs-spår, Från slott till koja.

Det var otroligt roligt att vara där, och det var många som fråga och undrade hur man hade gjort allt.

I helgen vart jag sämre och jag hostar och hostar. kände att jag idag behövde lite ledigt. Så jag är hemma dag!

Daniel jobbar sin första dag idag på nya arbetet=0)
Är såå glad att han fått jobb, denna gång, provanställning i 6 månader. Får verkligen hoppas att turen håller i sig nu. Vi kan behöva all medvind vi kan få nu...!

Nu ska jag plocka lite disk.

Trevlig efetrmiddag kära ni!

Kram Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar