onsdag 30 juni 2010

Regn, sol och kvaft..!

Har regnat lite här nu på morgonen....solen tittar fram i mellanåt...men det behövs lite mer regn nu för växtriket. Det åskar på flera håll har jag hört, vi får se om den kommer hitåt.
Skulle behövas för luften!

Igår fick jag hem en ny katalog från Lingon och blåbär. Men nya fina höstkläder!

En av mina bästa kompisar är återförsäljare för dom, så jag hade ett klädesparty i våras här hemma.
Jättefina kläder både för barn och vuxna!
Jag köpte en jättefin klänning, mjuk och skön att ha på sig.

Jag vart jättesugen på att ha ett party till i höst och se dessa fina kläder live.

Sandra hör av dig om en dag som skulle passa dig=0)


Nu ska jag fortsätta med mitt skrivande ett tag.
Sen ska jag gå ett ärende till banken och ska även till posen och hämta ut ett par skor jag köpt på tradera.



Här är en klänning från Lingon & Blåbär
Jag var jättesugen på att köpa den när jag
hade klädpartyt, men det blev en annan klänning.

Nu såg jag att de rear ut denna fina klänning, hm!
Kanske ska nappa?!


Trevlig onsdag kära ni!

KRAM Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar