onsdag 6 mars 2013

Ja vad säger man vabbruari var det....

Hej igen fter några veckor uppehåll :/

Ja vad säger man, sjukdomar i stora lass har det varit och vi har turats om...både förkyldning och magsjuka har vi gått igenom.
Så jäkla trist när man väl kommit igång med både träning och bloggandet!

MEN nu ska vi vara på banan igen hoppas jag verkligen, å jag ser fram emot resten av året som går i träning och hälans tecken ;)

Nästa helg ska jag och syrran min till storstaden och den efterlängtade BBC-Blogger boot camp :)

Flera pass är bokade den dagen och det ska bli såå kul. Länge sedan jag och min syster gjorde något ihop och tillbringade en hel helg tillsammans!!!


Det längtar vi verkligen till :)

Nu ska det förberedas mat, korvstroganoff med bacon och färska champinjoner!

Ha det gött!!!

Kram Madelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar