torsdag 7 mars 2013

Periodisk fasta...

Idag började jag med periodisk fasta-PF

Har läst mycket om det och varit nyfiken på att köra några ggr i veckan!

Så jag började idag eller igår kl 20.00. Åt min första måltid kl 12.00 idag och då hade jag fastat i 16h.
Gick hur bra som hellst, dock kurrade magen vid tio men inga blodsockerfall eller orkeslös, det tack vara lchf-kosten som gör att man håller sig mätt och jämt blodsocker längre!

Kör imorgon med, sen kommer jag köra mån-torsdag, så vi får se hur det ger för resultat ;)


Vart ett löppass idag, så skönt att få springa av sig lite :)
Vart ca 3 km löpning med intervaller. Hemmaträning iform av plankan, benböj, utfall och ryggövningar!

Ja hoppas att jag är på g nu, nu jäklar ska jag hålla mitt schema varje vecka!!

Åt en jättegod middag idag. Kesoplättar med bacon och creme fraiche + en avoccado :)



1 kommentar: