fredag 15 mars 2013

Stockholm :)

Idag for jag och min syster till storstaden :) Vi har strosat runt på stan och shoppat lite :)

Bland annat blev det nya träningsbyxor, linne och väska för mig!

Nu är man skapligt trött i ben och huvud och vill bara lägga sig. Imorgon är det träningsdag som heter duga ;)

Då är det blogger boot camp som kör igång :) Flera träningspass och föreläsningar med 130 deltagare!

Får se hur detta går, vi kommer bland annat köra ett boxpass, det ser jag verkligen fram emot :)

Har precis kommit upp på rummet efter en gräslig måltid måste jag säga :(
Middagen intogs i hotellets restaurang!

Pilgrimsmusslorna var iaf kanongoda :)

Varmrätten var helt smaklös...
Kycklingen var torr, grönsakerna blaskiga och såsen var ingen hit.
Det enda som var gott var sparrisen men det blir man ju inte mätt på!

Nä syrran klaga på maten och vi fick plocka på oss från buffébordet :)
Det blev mycket bättre och vi vart mätta!!!

Min fina syster!
Dock ser det ut som vi sitter i ett badrum. 
Ser ni kaklet i bakrunden???!
Restaurangen kändes allt annat än fräscht, tyvärr!!!

Och till råga på allt hitta vi dessa "fina" handdukar hängandes 
i badrummet!

Alltså allvarligt, utåt sett såg det ut som ett jättefint hotell
med klass, men detta säger väl allt!!!

Aja nu stänger vi strax de blå och laddar för morgondagen :)

Kram och godnatt!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar