måndag 18 mars 2013

Måndag och FBBC13 är slut....

Måndag igen då och tillbaka till vardagen.

VILKEN KANONHELG vi har haft jag och syrran!!!

Såå kul på FBBC13, första gången vi var där och absolut inte den sista :)
Nästa år hoppas jag att fler hänger med, vore kul att vara ett gäng!

Flera olika pass gjordes och man var helt slut i kroppen efter dagen var slut. Jag har aldrig varit så trött någongång, men det var en skön känsla!
Dagen efter ska vi inte tala om hur det kändes och idag lika så ;) Men jag var iaf ut på en löprunda på eftermiddagen idag för att mina ömma och stela muskler skulle mjukas upp lite :)
Det var skönt!

Vilka förljer med nästa år på blogger boot Camp???!!! Det gäller att vara snabb när biljetterna släpps, de gick åt under ett dygn bara!

Ha en fortsatt trevlig kväll kära vänner!

Kram Madde

Jag och syrran :)

Vårat första pass avklarat, här kör vi lite stretchning efter passet med löplabbet!


Vi var på föredrag med Lovisa mer känd som 
Lofsan det var mycket lärorikt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar