söndag 10 mars 2013

Kalas och presentöppning ;)

Idag har det varit en helt fantastisk och mysig dag.
Många kära släktingar och vänner kom för att gratta mig eftersom att jag fyller imorgon.

Ja tycker det är så kul när alla är samlade!!!

Jag hade gjort en massa lchf-bakverk ;) Bland annat hallonmuffins och kokoskakor!


Kokoskakorna är från Marja :)
Jättegoda var dom, kommer göras igen!

Jag dubblade receptet och bytte ut stevia strö till 2 msk sukrin mellis och 1/2 krm stevia.

Hallonmuffinsen tog jag min systers grundrecept på blåbärsmuffins men ersätte blåbär
mot hallon!

Sen serverades det smulpaj ala LCHF Såklart, med hallon/rabarber och äpplen.
Båda blev kanongoda, älskar syrrans recept på smulpajen :)

                                                         
Dessa snygga barfotaskor från Merrell fick jag från min kära syster :) Tusen tack!!!
Vart såå glad för dessa, har kollat länge på såna här skor och velat ha ett par!

Och supersnygga var dom oxå och dom är ju så sköna.
I like a lot!!!

Fick många fler fina presenter och blommor idag. Jag känner mig verkligen uppvaktad :D

Ha det gott mina vänner nu blir det snart tack och godnatt för mig är såååå trött!!!

Kram Madde




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar