söndag 25 april 2010

Har varit en fin dag idag, och barnen har varit ute mycket. De tycker det är så härligt nu när det börjar bli varmare och de inte behöver ha på sig lika mycket kläder. De kan röra sig och leka på ett helt annat sett.
De kan vara ute i många timmar.

 Har hört att det ska bli mycket varmare i veckan så det är bara att hoppas
och njuta medans värme och sol är här=0)

Idag på eftermiddagen så åkte jag till syster min, och hade en minhudvårds-klass.
Då fick jag med mig hem lite kaffe och té, mums!!!
                                      Kaffet heter kärlekskaffe och luktar sååå gott!
                                      Jag ska ha med mig det till skolan i morgon tänkte
                                      jag.

                                      Och téet heter Citronpaj med maräng. Jag höll på att
                                      smälla av när jag luktade på det. Lukta så himla gott
                                      och det såg jättehärligt ut med dessa stora bitar av
                                      frukterna.
Både kaffet och téet kommer från härliga
webbutiken aromboden
Här kan du läsa deras blogg

Trevlig kväll!

Nu ska jag sätta mig och avnjuta en kopp
av citronpaj med maräng=0)

Kram Kram
                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar