måndag 26 april 2010

Måndag

En ny vecka nya tag och allt vad det är...tycker det är skönt med måndagar endå!
Man är utvilad och taggad för vad veckan har att erbjuda=0)

Det är nog för att jag går en såå rolig utbildning, jag vaknar glad och pigg varenda morgon bara för att jag vet att jag får skapa och göra det jag tycker är roligt.
Sen har jag såå härliga klasskamrater också, ni är bäst!!!

Idag har vi dock bara haft varuvård och teori. Det var en tjej från Interflora som kom och hade föredrag om vad de har att erbjuda. Var rätt intressand med tanke på att vi är flera stycken som har planer på att öppna eget. Det är så mycket runt omkring man bör veta innan man startar eget!
Jag försöker suga i mig så mycket info det bara går om allt som rör företagande, då min dröm är att en dag få äga min alldeles egna Blomsterbutik!!!

Förra veckan gjorde vi kransar som jag visade bild på. Dock visade jag bara när vi hade klätt kransstomarna.
Så här såg de ut efter!


Så här såg min krans ut, jag gjorde den symetrisk!


Nu ska jag lägga barnen, sen blir det Håkan bar som jag ska se=0)

"Inga konstigheter"

Trevlig kväll
Kram Madelene

1 kommentar: