tisdag 20 april 2010

Ny fin dag, solen skiner och det är underbart!!!

Igår tränade vi på att gör begravningsbuketter. Det hans med 3-4 st i olika färger, symetriska och asymetriska. Sen fick vu lära oss att göra rosetter av olika band som man ibland kan sätta på begravningsbuketter och dekorationer.

Lägger upp bilder på buketterna ikväll, har inte hunnit lägga över dom på datorn än.

Igår kväll var jag på veckomöte i stan. Jag åkte direkt dit efter skolan!
Med mig fick jag en klasskompis från floristutbildningen=0)
Det var mycket trevligt. vi gick en vända på stan först, sen åt vi lite mat på Kalle På Spången!
Sen vid halv sju så gick vi till mötet för att testa hudvården, eller ja, hon fick testa!!

Som sagt, mycket trevlig dag och kväll!

Nu ska jag pallra mig upp från stolen och börja klä på barnen för att sedan åka till dagis med dom!

Hej svejs!!!

Kram Madelene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar