lördag 24 april 2010

Sjörövarkalas idag=0)

God morgon kära vänner!
Härlig lördagmorgon vi fått, hoppas resten av dagen och helgen blir lika solig.

Itorsdags och fredags så hade skolan besök av en kille från Luleå som pratade företags-
ekonomi. Jag har aldrig varit en höjdare på siffror, men han var jättebra på att lära ut.

Tyckte faktiskt att det var 2 st jätteroliga och lärorika dagar. Man har fått såå mycket
info och tips och idéer!
Dock tycker jag att det kunde ha vartit en dag till, vi hann aldrig gå igenom allt som var tänkt.


Idag är det kalas för Adam som fyller 4År. sjörövarkalas blir det så jag håller på att göra
en liten kostym till dom. Inge avanserat, sönderklippt t-shirt och något tyg som jag gör till
huvudsjalen. Ögonlapp, kikare och krok köpte jag på ÖoB i torsdags.
Det blir nog bra, får se om jag hinner fixa nått litet till mig själv.
Det stog på inbjudan att mamma och pappa oxå får klä ut sig=0) Hahaha

Nu ska jag ta och duka fram lite frukost till min små pirater=0)

Trevlig lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar