tisdag 13 april 2010

Lite bilder på dagens buketter mm

Rolig dag som alltid på floristutbildningen. Det är ju a och o att man trivs i gruppen och med alla på skolan.
Och det gör vi allihoppa. Vi är en liten och bra grupp, från olika kulturer och blandade åldrar.

Trivs som fisken i vattnet=0)
Tror att de flesta av oss kommer hålla kontakten med varandra efter utbildningen med.
Vilket är jättekul tycker jag.

Bra lärare har vi oxå, Maggan!
Hon är rak, rättvis och ordningsam. Gör jättefina arbeten och lär ut på ett väldigt bra sätt!

Är såå nöjd med dagen och känner att jag får så mycket energi när jag går på skolan=)

Här kommer lite bilder på blomster,  både som jag har gjort och som några i "2:an" har gjort!
Enjoy!!!

Här har vi Maggan som visar buketten som vi ska göra=)


   
Arangemang som nån i "2:an" har gjort!


Samma här en i "2:an" som har gjort!



Hm, ny blev korten lite konstigt placerade. Jag får lista ut sen hur man får dom där man vill ha dom.
Som sakt, är ju ingen datasnille=0)
Bilden på buketten som man ser en arm håller i, det är jag som har gjort den=)
Lyckades inte skriva dit det bilderna bara hoppade åt alla håll då, suck!

Trevlig kväll alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar