måndag 14 februari 2011

Åååå vad trött jag är!!

och fryser gör jag också :(

Imorgon är det studiedag för barnen, så jag blir hemma med dom imorgon =)
Ska bli så skönt att få sova lite längre på morgonen mitt på en vardag :)

Ev får vi lunchbesök imorgon...ska bli trevligt! Får se om vi lyckas få in en träff med nån kompis också så barnen får leka med.....passa på när man är ledig :)

Hoppas det blir fint väder i morgon också....man blir på så mkt bättre humör då.

Har ni haft det soligt idag???

Idag var branen till tandläkarn...det gick jättebra! Dom var så duktiga och gapa stort =0)
De tog kort på tänderna för första gången...de var såå duktiga!

De fick en ring och en tattoo som belöning =)
Stolt mamma man är =0)

Nej nu blir det soffläge för mig framför soffan....

Trevlig kväll kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar