fredag 11 februari 2011

Osså var det fredag igen...

Morgonen började ju inte precis bra....tåget var försenat i över en timme!!! =0(
Men det var en trevlig tjej som oxå stog där och skulle med tåget. Vi började prata å timmen gick ovanligtvis fort endå....tänk vad lite prat kan göra!!!
Kul att man kan börja prata med en främmande människa så där....alla är inte lika mottagliga och prata med nån de inte känner. Men vi han plöjja igenom en massa ämnen =0), jobb, kökrenoveringar, snickarsambos, brist på floristjobb, husuppvärmning...hahaha ja allt möjligt!!!

Pricken över i var att vi fick gratis kaffe på tåget när vi klev ombord....det var det minsta dom kunde göra :)
Tyvärr fick ja bara sitta i 6min innan ja skulle av igen, suck! Och sen vandra (läs pölsa) genom byn för att komma till mitt jobb. Men dan flöt på bra och ja kom hem till slut!!!!

Nu ska jag bara mysa i soffan hela kvällen....förhoppningsvis somna tidigt, det skulle jag behöva!!!

Jag med mina söta grabbar =0)


Baloo är våran lilla speciella katt, han är inte som alla andra =0)
Detta är hans favvo sovplats.
Han ligger nästan gämt på pappersinsamlingen, haha!!


Nu blir det fredagsmys =0)

Trevlig kväll!!!

Kram Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar