lördag 19 februari 2011

Jaha dags att avslöja hemligheten nu då =)

Godmorgon =)
Solen skiner och det är underbart!

Nu är inbjudningarna skickade och anlända i nära och käras brevlådor,
så nu vill ja meddela att Jag och Daniel gifter oss i sommar =)
Den 2:a juli!


Rosa är vårat huvudtema=)
Och självklart ska jag ha ljusrosa pioner i min bukett....

Planeringarna är i full gång...
Vi ska inte ha ett vanligt "traditionellt" bröllop
utan vi vill ha mer avslappnat.
Det kommer serveras buffé, tårta och kaffe!

Jag tror det kommer bli en helt oförglömlig dag för oss....

Jag är såå lycklig =0)

Trevlig lördag på er kära vänner....

Kram kram

//Madde


2 kommentarer:

  1. Så kul! Tänk att jag knäckte nöten rätt tidigt ändå då! ;-)

    Vi kommer självklart!

    SvaraRadera
  2. Kortet var jättefint.
    Förstår att du bara svävar på molnen.
    Ser framemot den dagen.
    Kram

    SvaraRadera