onsdag 9 februari 2011

Promenad Med Malin :0)

Trööööt trööötare trööttast!!!

Men jag ska masa mig ut endå....ja vet att ja sover bättre när ja tagit en rask promenad :)

Jobbdag idag igen då och inge roligre för det idag heller....är det nån som trivs med sitt jobb???
Tycker ja hör jämt folk som klagar om sitt jobb och inte alls trivs...trist att det ska behöva vara så.

Jag ska iaf ändra på jobb ganska snart hoppas jag....jag ska inte bli långvarig som lokalvårdare.....

Jag ska ha en framtid som florist och det ska jag se till att det blir av :0)



God kväll alla rara!!

KRAM KRAM =0)

1 kommentar:

  1. Hej! Nej,men va roligt att du hittade hit,dig kommer ja ju ihåg.;)Jag har inte heller fått något jobb som florist än,men jag tänker inte ge mig.;)Lycka till du med.Kram Ulrika

    SvaraRadera