söndag 6 februari 2011

strålande sol =)

Godmorgon kära vänner =0)

Strålande sol och lite värme idag...så härligt väder!
Man blir ju på såå mycket bättre humör när solen titttar fram...ett hopp om vår/sommar finns där nånstans :)
Men än är det långt kvar...hinner nog komma lite mera snö innan dess :(

Idag blir det en tur till min gammla håla där ja är uppvuxen:) Ska träffa en kär gammal klass kompis till mig!
Ska bli så kul att träffas igen...det är ju en bit dit och båda har fullt upp i veckorna med barn och jobb så det blir allt för sällan man hinner träffas, tyvärr! Men kanske blir mer nu mot sommarn :) Brukar ju lätt bli så då det blir ljusare och längre kvällar :) Härligt med sommarn!!!

Hur många längtar inte dit??? =)



Längtan efter att få skapa är såå stor!!!
Ja vill utvecklas mer....lära mig nytt....ja kan mera...
Ja brukar kolla på mina bilder av dekorationer och buketter
jag har gjort.
Jag bygger upp dom på nytt i mitt huvud för att göra dom ännu bättre.
Ja övar i huvudet!!!
Detta för att något sånär underhålla mitt yrke...
Ja ska köpa hem lite matrial för att öva praktiskt....istället!
Hur ska jag våga söka arbeten som florist om ja inte har arbetat som det
på länge!!!....

Vi håller tummarna för bättre och ljusare tider för mig och mina floristkompisar!

Kram /// Glamourmorsan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar