onsdag 23 februari 2011

Oj redan onsdag...

Och inte ett enda inlägg sen i lördags....oj oj!!!

Idag är jag hemma med pojkarna....förkyldning=( Daniel var hemma igår med Max.
Men i morse vakna Neo hes och ont i halsen....men nu vet jag inte om han ser så sjuk ut!

Dock har han inte lika mkt energi och ork...så nått är det väl!

Daniel får vara hemma i morgon igen, skönt när man kan turas om =)

Får hoppas att min förkyldning inte bryter ut...har ont i halsen och var febrig igår kväll!

Men det är snart helg igen så man kan vila upp sig =)


Hur ska man kunna välja brudbukett när det finns
sååååå många fina varianter att välja bland!

Jag tror jag är säker på min sak...

Ja vill ha rosa pioner iaf =)

Men man kan ju göra lite mer än bara en rundbunden
bukett med pioner...
Som den åvan...
Ranka en orkidée...

Det kan ju bli en häftig effekt!

Och lite organsa band och
pärlor som hänger ner..

Ja som sagt, det finns en oändligt olika
varianter!!

Tur att det finns tid kvar att fundera!!


Hoppas ni får en trevlig och solig dag..

KRAM KRAM



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar