fredag 4 januari 2013

Dagens träning!!

Första springrundan för i år :) Såå skönt att få ut och flåsa lite och det var inte så halt som jag trodde det skulle vara!!


Nu är det spring/jogging som gäller 3 ggr/veckan!!

Har en syster som är så duktig att peppa mig igång, utan henne hade jag nog inte kommit igång alls!!

Den 16:e mars ska jag och syrran på en träningshelg i stockholm där vi kommer ha flera rolig pass under dagen. Så jag har det att träna för så jag har ork till att hänga med på passen....har så usel kondis som det är nu, så det är något som ska vara OK när vi kommer dit.
Och sen har jag som måla att ha gå ner 5kg till den resan!!!

Ja behöver mål för att lyckas men de får inte vara för svåra att uppnå! Men det ska jag greja iaf...:)

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll och ta hand om er!

Kramar från Madde



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar