söndag 6 januari 2013

Ont i hals och ångest för jobbdag.....

Ja då var söndagen här och det vankas jobb i morgon :/

Skönt på ett sett att " vardagen" blir normal med allt som hör till. Men trivs man inte på jobbet blir det mer ångest :(
Förhoppningsvis blir det ändring på det detta år 2013 :)

Förkyldningen håller i med trötthet och ont i halsen. Trots det fick jag en energikick när jag hämtade in ved.
Så jag gjorde lite hemmaträning i form av armhävning, plankan och ryggövning.

Just ryggövning är något som jag måste vara noga med eftersom jag har problem ryggen.
Och i och med mitt tunga arbete krävs en starkare rygg helt enkelt!!!

Har fortfarande träningsvärk efter löpningen i fredags men det är bara skönt :) hahaha då vet man att det "tagit".


Snart vankas det sen middag, lassagne!!

Mumsigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar