fredag 11 januari 2013

Fredagsmys ;)

Fredagen har kommit till oss och det vankas säkert fredagsmys hos de flesta!

Själv ska jag nog fixa något gott till middag och kanske ett glas rött vi får se ;) Har ju nu fått tillbaka smaken och jag känner mig mycket bättre idag.

Det är mest hostan som hänger kvar som gör sig påmind lite då och då när jag ansträngt mig.

Förhoppningsvis är jag tillräckligt pigg för att kunna träna liiiite imorgon. Planen var att familjen skulle åka hem till min syster och äta gott och umgås och ha trevligt. Och innan det skulle jag och syrran ut till spåret och springa och köra lite uteövningar(de har utegym). Vi får se hur mycket jag orkar!!!

Jag vill gärna inviga mina nya träningsoutfits som jag fick hem i veckan från H&M bl a :)

Bildbevis kommer imorgon och det går som planerat ;D

Hej så länge!!!

Kram Madde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar