fredag 11 januari 2013

Tacosmiddag och ett glas rött ;)

Åååå det är så skönt att känna att jag är på bättringsvägen. Jag känner hur energin biter tag i mig och jag vill bara springa hundra mil. Jajaja det känns så men det är väl en omöjlighet ;P Hahahaa

Skönt att vara tillbaka iaf!!!

Idag till middag blev det god tacos med familjen.


Jag gjorde egen tacokrydda den här gången  :) Vart riktigt gott!!!  

Så här gör du: Blanda 2msk Chilipeppar, sedan 1 msk av dessa kryddor:
vitlökspulver, lökpulver, chilipulveroch spiskummin.
Sedan 2tsk oregano, 1 tsk paprika och 1/2 tsk salt.



Hitta receptet hos min goa syster :)






                   

                                        Jag gjorde även dessa tacokex som man kan ha istället för vanligt
                                         mjukt bröd och skal!!!

                                        Receptet hittar ni här :)


                                       Hoppas ni får en fortsatt trevlig fredagkväll!!



                                        Kramar från Madelene



                                 



                                         
                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar