måndag 7 januari 2013

Vilken miss.....

Upp kom vi i morse, barnen var jätteduktiga trots supertröttheten som fanns eftersom de somna så sen.

När vi väl var på väg och hade kommit fram till fritids så var det helt kolsvart i husen. Det visade sig sen att det var stängningsdag som jag missat var idag :(

Gaaaah...barnen blev förstås överlyckliga över att få en till dag hemma men jag som förberett mig på jobb och tvingades ringa och begära ledighet med så kort varssel var det inte lika kul för :/

Kände mig som Homer lite när jag ryckte i dörrhandtaget till fritids!!!!





Ja ja....så är det nu och jag fick ju en dag till att kurera mig på då jag fortfarande är rätt krasslig!!
Har ett tryck i huvudet och ont i öron, hals och näsa. Fy för att vara förkyld :(

Hoppas ni får en bra dag!

Kram Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar