söndag 13 januari 2013

Träningsvärk :/

Igår var jag och familjen hem till min kära syster. Det vart god middag och en massa mys och prat.
Innan det så var jag och syrran till björnön och körde ett träningspass :)

Är lite stolt över mig själv då jag höll joggingtempot 1km i sträck sen blev det benövningar.

Allt som allt så vart det jogging i 2km med en springspurt sista hundra meterna ;)

Väl hemma så vart det rygg, mage och armövningar. Kan säga att träninsvärken är ett faktum idag och värre lär det väl bli imorgon :)

Är sååå glad att jag är i gång igen och nu på riktigt. Nu ska inget stoppa mig för nu är förkyldningen över för denna gång så nu ska jag nå mina mål!!!

Min syster och jag :)

Jag :)

Syrran :)

In aktion med däcken!!! :D




Nu ska jag ta och plocka bort julen!!!!

Önskar er en trevlig söndag....

Kram Madde


1 kommentar:

  1. Du är så grymt målinriktad och duktig! Du kommer klara dina mål lätt som en plätt, det ska jag se till:. Kram!

    SvaraRadera