onsdag 12 januari 2011

2 dagar kvar till helg :)

Sitter med en stor kopp kaffe och äter en avoccado, mumsigt!

I dag vaknade jag med ont i ryggen så vi får se hur det går på jobbet idag, suck!
Men det går nog trots allt, ja får väl ta det lite lugnt :)

Min laddare till mobilen är borta, hittar den inte å batteriet är dött. Man får nästan lite abstinens!
Ja testar med min gamla mobil å laddar upp den, men den har strulat med batteriet.....vi får hoppas den klarar dagen utan att den stängs av.....måste ta mig i kragen och åka och köpa ett nytt batteri till den.
Trots slitningsskador så gillar jag den......jag är inte som alla andra som byter telefon lika ofta som tröjor :)

Huvudsaken är att man kan ringa på den och skicka sms, sen är jag nöjd!

Nu ska jag klä på mig innan jag rusar till tåget.

Kram kram/// Glamourmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar