söndag 23 januari 2011

Hem ljuva hem :)

Haft en jättetrevlig dag igår och en supermysig kväll med god mat och trevligt sällskap =)
Vi spelade kort...det var längesen...riktigt kul, fastän jag förlorade STORT...Danne vann=)

Nu är vi hemma igen...och jag känner mig nöjd med helgen!
Dock är det lite jobbigt när man är borta och kommer hem på söndagen så blir det liksom som att helgen försvinner...och ågensten för måndagen ärmar sig :(

Ja måste skaffa mig ett annat jobb så jag slipper den....

Håller på att göra lite lunch. Chili con carne :)
Vart ett litet avbrott med mitt LCHF igår kan man säga :P
Ska ta igen det på måndag....måste bli hårdare på reglerna och planera bättre om man åker iväg nånstans:)
Men det är inte det enklaste....

Solen lyser idag och det är riktigt fint ute....kanske man skulle gå ut på en liten promenad med barnen och gubben på eftermiddan :)

Hej så länge!!

Kram//Glamourmorsan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar