tisdag 18 januari 2011

En sur dag....

Ursch vill bara gå och dra täcket över mig :( En seg och dryg dag har det varit idag.

Först på jobbe håller gubbarna (läs mansgrisar) och drygar sig. Visar noll respekt alls mot andra.

Förra veckan så hade de tagit bort och gömt vattenslangen som jag har och gör rent i duscharna med, och idag när jag kom dit så låg slangen på bänken borttagen :( Grrrr puckon är vad dom är....de gillar tydligen att jävlas, suck!

Ett fikarum som jag städar dagligen sitter det alltid gubbar där och drönar, det är alltid nån som har rast. De har tydligen fria rastpauser när dom vill....har under de här veckorna lärt mig att man får låta dom sitta där men att dom flyttar sig när man ber om det och har gjort klart ett bord så kan de ju sätta sig där allihoppa och inte sprida ut sig.
Men idag när jag bad dom flytta på sig till ettbord (alla satt utspridda vid ett varsit bord) så sa en gubbe klämchekt: Jaha ska vi göra långbord?!
-Ja eller hur sa jag och skratta lite då jag trodde han skulle skoja lite och sen flytta på sig.
Nej då sitter ALLA kvar på sina arslen!!!!
Grrrrrrrr ingen respekt....så jag moppa där lite slafsigt under dom för att markera att de inte kan bära sig åt hur som hällst....det vart inte ett dugg rent där idag och de har de sig själva att skylla!!!

Ja ja nya tag i morgon och samma glada Madde som vanligt. Får se om de är på bättre humör i morgon eller om de fortfarande vill jävlas....

Suck!!!

Nu går jag och lägger mig.
GOD NATT!!!

Kram Madde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar