måndag 17 januari 2011

Ovanligt pigg...men har ont i huvudet :(

Var seg i morse när jag skulle upp och åka till jobbet...men dagen flöt på bra och jag fick liksom mer energi när jag började sätta igång med städningen....men dessvärre så fick jag ont i huvudet nu på eftermiddan....är nog brist på vatten skulle jag tro...ja är dålig på att dricka vatten på vinterhalvåret faktikst...det är så kallt ute och så ska man dricka kallt vatten...
Går ju mycket lättare när det är sommar!

Men går ju lite bättre med kolsyrat vatten :)

Middan står i ugnen och gottar till sig. Det blir omelett med bacon och soltorkade tomater, lite broccoli ska jag oxå ha i och ost. Men det har jag på i slutspurten :)

Blev ingen promenad ikväll med M...det är alldeles för halt och plaskigt...förhoppningsvis är det bättre väglag på onsdag!

Nu ska jag ta och leka lite med barnen innan maten är klar...
Mina sötnosar:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar