söndag 16 januari 2011

Söndag igen då.....

Söndagar är ju känt för att vara slappardagar....men idag har det varit allt annat än det!

Det har tvättats, burit in x antal med ved, bakat kokostoppar och plockat bort julen...
Man känner sig nöjd iaf nu efter vad man har presterat så nu kan man gott få sätt sig och vila lite.

Igår åt vi jättesmaskig mat...stekt ytterfilé med ugnsgrönsaker med kall b-sås :)

Här kommer lite bilder från helgen :)


Smaskigt en lördagkväll!! :)



Max såg lite skeptisk ut för grönsakerna.
Men det gick ner tillslut :)


Jag och Neo :)
Vad gammal man ser ut utan smink, haha!


Detta blev min frukost i morse:)
Turkisk yoghurt, bär, kokos och nötter...
och så en kopp kaffe till med grädde i:) Så smaskigt så.

Nu ska jag sätta mig med gubben och barnen och se på polarexpressen för andra gången idag :)
Och min kopp med saffranskaffe tar jag med mig!!

Trevlig kväll kära ni...

Kramar från Glamourmorsan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar