måndag 3 januari 2011

Nytt år nya möjligheter :)

Jaha så var det 2011 nu då....å såg att jag inte skrivit här sen september :(
Men vad kan jag säga.....har varit så  mycket att göra hela hösten!

Den 10:e december gick jag ut min floristutbildning! Det är med stor glädje å sorg jag lämnade skolan....

Det har varit helt fantastiskt kul under dessa månader på skolan å ja har träffat på vänner för livet "hoppas jag" Det är ett störtskönt gäng!

Och den utvecklingen man gjort sen vi började skolan tills slutet.....vilken utveckling...alla är så himmla duktiga!!!





Idag börjar jag min tjänst innom städ.....det är 75% å jag är tacksam att jag fått den möjligheten tills vidare...
Ja kommer att leta förbrylt efter ett floristjobb för det är där jag hör hemma.....men just nu är jag glad att jag har ett jobb att vila mig mot ett tag!!!!

Men ja kan säga att det känns i händerna att man varit borta i några veckor nu från blommorna......för det kliar oerhört mkt i fingertopparna att få skapa!!!!

Men men....min tid kommer.....ja kommer få mitt drömjobb tids nog :0)
Den som väntar på nått gott.....:)

Hoppas ni får en jättehärlig måndag kära ni!

KRAM /// Floristen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar