tisdag 11 januari 2011

Missa tåget :(

Jaha...det var bara att lunka hem igen då....Ja sprang nästan halva vägen hemmifrån mig till stationen å ser tåget stå på perången, ja springer ännu fortare å så när jag är på perången så börjar den åka, suck!

Kollar man inte eventuella resenärer som kommer springande? Det är mänskligt att bli sen....
Ja var ju iaf på perången när den börja åka så de hade ju sett mig om de kollat. Det kanske de gjorde oxå men sket i det.....
Ursch hatar å komma sent!!!!

Men men sånt är livet....

Var ju på promenad med M i går kväll....alltid lika trevligt!

Det blev en promenad på 1 ½ timme och tiden bara rann iväg. Vi har alltid så mycket att prata om så man märker inte att man går längre å längre å fortare å fortare....Det kändes lite i benen i går när jag kom in :)
Men det är så det ska va....skönt var det iaf....det blir en promenad på onsdag igen :)

"Det kliar i fingrarna" snart går jag in i närmsta
blomaffär å binder i hopp nått fint :)
Ja skulle vilja göra en begravningsdekoration eller
dyl bara för att få känna på lite, hålla allt färskt!
Ja får panik snart om ja inte får nå blomjobb :(


                                          Vi har gjort om vårat kök här hemma :)
                                           Här är en suddig bild på ena sidan!
                             
                                           Det har blivit mycket större å luftigare, jätteskönt är det!


Nu ska jag kolla mailen en sväng, sen ska jag åter ut och gå till tåget....håll tummarna att jag lyckas komma med den här gången ;P

Kram ///Glamourmorsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar